Huishoudens hebben de mogelijkheid om zelf aan te geven welke reclamefolders zij graag ontvangen via de brievenbus, waardoor brievenbusreclame buitengewoon relevant blijft. Met een netwerk van 21.000 bezorgers zorgt Spotta wekelijks voor de bezorging van gepersonaliseerde brievenbusreclame bij alle huishoudens in het land. Dankzij geavanceerde verspreidingsmethoden gebaseerd op data, kunnen we brievenbusreclame op maat aanbieden. Dit stelt adverteerders in staat om hun doelgroep effectief te bereiken, terwijl huishoudens relevante en gewenste reclame ontvangen. Door ongewenste brievenbusreclame te minimaliseren, dragen we bij aan de duurzaamheidsdoelstellingen van zowel overheden als adverteerders.
Folderverspreiding kan slimmer en effectiever worden ingezet op basis van verschillende criteria, waaronder geografische, demografische, psychografische en gedrags- gerelateerde segmentatie.
Dit betekent dat bedrijven folders kunnen verspreiden in specifieke regio’s, gericht op bepaalde demografische groepen, die aansluiten bij de levensstijl en interesses van consumenten, of gebaseerd op hun koopgedrag. Door deze segmentatie kunnen bedrijven hun folder campagnes effectiever maken en hun boodschap gerichter overbrengen aan relevante doelgroepen.
Wij geloven in het bereiken van je doelgroep online & offline.
Brievenbusreclame verandert in aantallen. Wat is het effect op aandacht en gedrag? Wat is het effect van een folder in het folderpakket?
Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.
Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.
Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.
Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.