Werken-bij website

Folderverspreiding

Samen succesvol verspreiden

Creëer de perfecte Werken-bij website en trek talent aan

In de huidige arbeidsmarkt is het vinden van de juiste medewerkers een grote uitdaging. Veel bedrijven ontdekken dat een aparte ‘werken-bij’ website dé oplossing is om talent aan te trekken. In plaats van vacatures te verstoppen op een commerciële website, biedt een werken-bij website een gerichte en gebruiksvriendelijke omgeving waarin werkgevers hun bedrijfscultuur, vacatures en groeikansen optimaal kunnen presenteren.

Norah twee sites

Waarom een aparte werken-bij website?

Een werken-bij website is meer dan een plek voor vacatures; het is een krachtig middel om talent aan te trekken en je werkgeversmerk te versterken. In plaats van vacatures te verstoppen tussen commerciële content, biedt een aparte website een gerichte omgeving waar je bedrijfscultuur, groeikansen en medewerkersverhalen centraal staan.

Voordelen van een Werken-bij website

Gerichte communicatie

Spreek direct je doelgroep aan zonder afleiding van commerciële content.

Betere vindbaarheid

SEO-geoptimaliseerd voor vacatures en carrière- mogelijkheden

Sterker employer brand

Laat zien waarom jouw bedrijf een aantrekkelijke werkgever is

Eenvoudig beheer

Voeg nieuwe vacatures en content toe zonder je commerciële website te belasten.

Beter vindbaar en makkelijker solliciteren

Een werken-bij website helpt je beter gevonden te worden op Google. Met SEO-geoptimaliseerde vacaturepagina’s, snelle laadtijden en een duidelijke structuur stijgen je vacatures in de zoekresultaten. Zo vinden werkzoekenden jouw bedrijf sneller en kunnen ze eenvoudiger solliciteren.

Daarnaast zorgt een gebruiksvriendelijk sollicitatieproces en sterke online aanwezigheid ervoor dat je niet alleen meer kandidaten aantrekt, maar ook de juiste. Zo onderscheidt jouw organisatie zich in de arbeidsmarkt.

 

Onze ervaring

Werken-bij websites die wij hebben gemaakt

Wij hebben al diverse succesvolle werken-bij websites gebouwd voor bedrijven die hun recruitmentstrategie naar een hoger niveau wilden tillen. Enkele voorbeelden zijn:

Jouw Werken-

Bij Website

Brievenbusreclame

Huishoudens geven zelf aan wat ze willen ontvangen door de brievenbus. Daarom is brievenbusreclame zo relevant. Met 21.000 bezorgers bezorgt Spotta wekelijks bij alle huishoudens in het land. Dankzij slimme, op data gebaseerde verspreidoplossingen bezorgen we brievenbusreclame op maat. Adverteerders kunnen hierdoor effectief hun doelgroep bereiken, terwijl huishoudens alleen relevante en gewenste brievenbusreclame ontvangen. Door het verminderen van ongewenste brievenbusreclame dragen we bij aan de duurzaamheidsambities van overheden en adverteerders.

Probeer het nu extra voordelig!

Wij geloven in het bereiken van je doelgroep online & offline.

Heemskerk

950 (excl. btw)
  • Bereik 5.750 huishoudens*
  • Op de deurmat met je eigen A4-leaflet
  • Inclusief ontwerp/opmaak van je leaflet, drukwerk en verspreiding via het Spotta folderpakket

Beverwijk, Velsen-Noord, Wijk aan Zee

1.150 (excl. btw)
  • Bereik 14.250 huishoudens
  • Op de deurmat met je eigen A4-leaflet.
  • Inclusief ontwerp/opmaak van je leaflet, drukwerk en verspreiding via het Spotta folderpakket

Beverwijk, Velsen-Noord, Wijk aan Zee, Heemskerk

1.499 (excl.btw)
  • Bereik 19.750 huishoudens
  • Op de deurmat met je eigen A4-leaflet
  • Inclusief ontwerp/opmaak van je leaflet, drukwerk en verspreiding via het Spotta folderpakket.

Beverwijk, Velsen-Noord, Wijk aan Zee, Heemskerk, Uitgeest, Castricum

2.499 (excl. btw)
  • Bereik 29.500 huishoudens
  • Op de deurmat met je eigen A4-leaflet
  • Inclusief ontwerp/opmaak van je leaflet, drukwerk en verspreiding via het Spotta folderpakket

Cijfers & Feiten over Spotta's brievenbusreclame

Brievenbusreclame verandert in aantallen. Wat is het effect op aandacht en gedrag? Wat is het effect van een folder in het folderpakket?

Effect van een folder in het folderpakket

wekelijks bereik aantal consumenten
0 miljoen
bezorgkwaliteit (95%)
0 miljoen
leest de folder en gebruikt deze actief voor aankopen (48%)
0 miljoen
bezoekt de winkel (15%)
0 miljoen
heeft iets gekocht uit de folder (16%)
0 miljoen

Aandacht & gedrag

van de Nederlandser leest reclamefolders
0 %
lezers mist papieren folder als deze niet meer zouden verschijnen
1 op de 2
lezers bekijken papieren folders voor aanbiedingen
3 op de 4
van de lezers komt in actie
0 %

Dylan Bruin

Oprichter | Grafisch ontwerper

Contact

Andere wensen?

Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.

* Dit veld is verplicht

Dylan Bruin

Oprichter | Grafisch ontwerper

Contact

Andere wensen?

Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.

* Dit veld is verplicht

Dylan Bruin

Oprichter | Grafisch ontwerper

Contact

Andere wensen?

Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.

* Dit veld is verplicht

Dylan Bruin

Oprichter | Grafisch ontwerper

Contact

Andere wensen?

Wil je ergens anders een leaflet verspreiden of een speciale doelgroep bereiken? Dit kan! Wij denken graag met je mee.

* Dit veld is verplicht